Lancer Register Forum banner

Kto jeździ g25/g30-660?

5.1K views 6 replies 4 participants last post by  That-Guy  
#1 ·
Cześć wszystkim, czy jest tu ktoś, kto używa Garrett G25 lub G30-660 w silniku 2.0L? Przechodzę na pełny zestaw turbo i interesują mnie konfiguracje silników i opinie ludzi, którzy używają tych turbosprężarek. Kilka wykresów z hamowni do porównania spoola również bardzo by pomogło!

Pozdrawiam
Paul.
 
#2 ·
Cześć
Mam Pulsar G25 660 w moim evo 8, zrób trochę badań nad turbosprężarkami Pulsar, zanim znienawidzisz! Używałem kilku i nigdy nie miałem problemów
Wracając do tematu, naprawdę nie mogę narzekać, wchodzi na doładowanie przy 3k, a przy 3500 naprawdę się za to zabiera, wydaje się być również zadowolony z dalszego działania, obecnie pracuje na 1,3 bara.
Chciałem dobrej reakcji (tylko szybki samochód drogowy) bez problemów na wyższych obrotach i tworzenia wysokich temperatur ładowania, wciąż mam standardowy FMIC, a tutaj w Wielkiej Brytanii powietrze zewnętrzne ma średnio 8-10 stopni C, normalnie o tej porze roku, nigdy nie przekracza 30 stopni nawet po dość długim sprincie
Do tej pory absolutnie je polecam, jeśli zdecydujesz się na wersję Garrett, to prawdopodobnie jeszcze lepiej, Pulsary mają tendencję do posiadania nieco większej obudowy Exh, ale moja jest w porządku pod względem reakcji, nie powiedziałbym, że jest wolniejsza niż standardowa turbosprężarka, wyobrażam sobie, że G25-550 będzie jeszcze szybciej się wkręcać.
 
#3 ·
Mój kolega ma Pulsar g25-660 w swoim Evo 1, seryjny dół, wałki rozrządu Kelford 272° 11mm lift i sprężyny. Uzyskał 329 kW (~440 KM) na kołach przy 24 psi na paliwie 98ron

Wygląda trochę ospale na hamowni, ale reakcja na zmiany jest niesamowita (zignoruj fioletową linię, to stary setup z innymi wałkami i e50)
Image


Inny kolega ma Pulsar g25-550 w swoim Evo 7, seryjny dół, wałki rozrządu Kelford 272° drop in, seryjne sprężyny. Uzyskał 277 kW (~370 KM) na kołach przy 21 psi na e10
Image


A dla porównania reakcji, oto kolejny kolega z Evo 7, seryjny dół, wałki rozrządu Kelford 272° 11mm lift i sprężyny, Evo 6 td05hr uzyskał 252 kW przy 24 psi na paliwie 98ron
Image
 
#4 ·
Pulsar G25 550 i 660 są fenomenalne!

Używałem obu (nie w moim Evo, ale w innych silnikach 2.0 16v) Reakcja jest szalenie dobra, ciągnie aż do samego szczytu, zero problemów.
Sprzedałem swój 550 kumplowi po tym, jak przejechał 31 tys. mil, a rok później ma dodatkowe ok. 10 tys., wciąż w porządku, łożyska dobre, bez pękniętych obudów
A oryginalna cena to tylko 400 funtów! Mój 660 ma około 12 tys. i wszystko jest dobrze
Powiedz mi, dlaczego znowu są złe??

Dobrze, że możemy eksperymentować z różnymi rozmiarami turbosprężarek bez wydawania 2 tys. funtów, A ponieważ mają teraz dobre grono zwolenników i reputację, zachowują wartość odsprzedaży

Mój Evo 8, kuty dół, kelford 272s itp. ma Garrett GTX3071, świetne turbo tbf, chociaż zobaczę, jak 25-660 sprawdzi się w tym połączeniu

tylko moje 2 grosze
 
#5 ·
Cześć
Nie jestem pewien, czy ktoś jest zainteresowany zobaczeniem testów, ale właśnie kupiłem oryginalnego Garretta od Sally w Owen Developments, to kolejna seria G, G25-550 z tylną obudową 0,72, próbuję sprawić, by mój samochód był bardziej "uliczny", nie jestem pewien, czy to dobry sposób, ale nie jeżdżę na torach, więc to w 100% szybkie obowiązki drogowe. Nie żeby moja obecna konfiguracja była nadmiernie powolna, ale teraz mam zestaw regulowanych kół pasowych HKS kupionych od Frasera @ WMD, w tym roku kupiłem od niego mnóstwo rzeczy, nowe przednie i tylne światła, niezliczone elementy serwisowe itp. itd., bardzo uczciwy i łatwy w obsłudze człowiek, ale wracając do tematu, zamontuję koła pasowe w tym samym czasie (wiem, że mogłem zmodyfikować rozrząd przy obecnej konfiguracji, ale chcę przerobić moją rurę spustową, ponieważ chcę ponownie zamontować moją sprężarkę klimatyzacji, przewody olejowe itp., więc dobry pretekst do zrobienia nowego turbo)
Zatem koła pasowe i to nowe turbo powinny sprawić, że samochód będzie prawdziwym potworem momentu obrotowego! Większość moich ulubionych dróg jest bardzo kręta, więc potrzebuję niskiego ciągu w przeciwieństwie do wyższego.

Kiedy już dowiem się, jak robić zrzuty ekranu itp., nagrywam moje testy przed i po, a także logi danych przed/po, aby każdy zainteresowany mógł się przyjrzeć.
Potem nadejdzie czas na dodanie mojego zestawu Water/Meth, ponieważ chcę to zrobić od miesięcy, to prawie na pewno pomoże, wstępny plan to uruchomienie natrysku przy około 3700 obr./min i doładowaniu 0,8 bara, a następnie zwiększenie do maksimum, mam prawdopodobnie za duży intercooler pro alloy, więc jestem w porządku z chłodzeniem ładunku, bardziej zależy mi na dodaniu oktanów, nie zrozumcie mnie źle, woda na pewno pomoże.

W każdym razie, dość gadania i więcej działania, jeśli ktoś jest ciekawy czegokolwiek w tym projekcie, zapraszam do wysłania wiadomości, a postaram się pomóc, widzę coraz więcej osób pytających o opinie na temat G25-550, jak wszyscy wiemy, Muricans dyno lubią być bardzo "hojni" w swoich odczytach mocy, ale oglądałem projekt evo i g25-550 Adama LZ i wyniki były bardzo dobre! Znakomita reakcja na dole i lepszy górny koniec niż jego poprzednia konfiguracja turbo, a także ma dość dzikie wałki rozrządu (mam tylko 272 i chcę wrócić do standardu), więc wygląda to obiecująco.

Dzięki