Cześć
Nie jestem pewien, czy ktoś jest zainteresowany zobaczeniem testów, ale właśnie kupiłem oryginalnego Garretta od Sally w Owen Developments, to kolejna seria G, G25-550 z tylną obudową 0,72, próbuję sprawić, by mój samochód był bardziej "uliczny", nie jestem pewien, czy to dobry sposób, ale nie jeżdżę na torach, więc to w 100% szybkie obowiązki drogowe. Nie żeby moja obecna konfiguracja była nadmiernie powolna, ale teraz mam zestaw regulowanych kół pasowych HKS kupionych od Frasera @ WMD, w tym roku kupiłem od niego mnóstwo rzeczy, nowe przednie i tylne światła, niezliczone elementy serwisowe itp. itd., bardzo uczciwy i łatwy w obsłudze człowiek, ale wracając do tematu, zamontuję koła pasowe w tym samym czasie (wiem, że mogłem zmodyfikować rozrząd przy obecnej konfiguracji, ale chcę przerobić moją rurę spustową, ponieważ chcę ponownie zamontować moją sprężarkę klimatyzacji, przewody olejowe itp., więc dobry pretekst do zrobienia nowego turbo)
Zatem koła pasowe i to nowe turbo powinny sprawić, że samochód będzie prawdziwym potworem momentu obrotowego! Większość moich ulubionych dróg jest bardzo kręta, więc potrzebuję niskiego ciągu w przeciwieństwie do wyższego.
Kiedy już dowiem się, jak robić zrzuty ekranu itp., nagrywam moje testy przed i po, a także logi danych przed/po, aby każdy zainteresowany mógł się przyjrzeć.
Potem nadejdzie czas na dodanie mojego zestawu Water/Meth, ponieważ chcę to zrobić od miesięcy, to prawie na pewno pomoże, wstępny plan to uruchomienie natrysku przy około 3700 obr./min i doładowaniu 0,8 bara, a następnie zwiększenie do maksimum, mam prawdopodobnie za duży intercooler pro alloy, więc jestem w porządku z chłodzeniem ładunku, bardziej zależy mi na dodaniu oktanów, nie zrozumcie mnie źle, woda na pewno pomoże.
W każdym razie, dość gadania i więcej działania, jeśli ktoś jest ciekawy czegokolwiek w tym projekcie, zapraszam do wysłania wiadomości, a postaram się pomóc, widzę coraz więcej osób pytających o opinie na temat G25-550, jak wszyscy wiemy, Muricans dyno lubią być bardzo "hojni" w swoich odczytach mocy, ale oglądałem projekt evo i g25-550 Adama LZ i wyniki były bardzo dobre! Znakomita reakcja na dole i lepszy górny koniec niż jego poprzednia konfiguracja turbo, a także ma dość dzikie wałki rozrządu (mam tylko 272 i chcę wrócić do standardu), więc wygląda to obiecująco.
Dzięki